dodano: 2022-10-17 12:06:17 edycja: 2023-02-24 10:55:19 autor: 32 odsłon: 2082

Legitymacje szkolne

 

 

Procedura wydawania legitymacji szkolnej i duplikatów legitymacji

w Szkole Podstawowej w Reptowie

 

 

Procedura wydawania legitymacji szkolnej i duplikatów legitymacji

w Szkole Podstawowej w Reptowie

 

Legitymacje szkolne

  1. Pierwsza legitymacja szkolna (po przyjęciu dziecka do szkoły) wydawana jest nieodpłatnie.
  2. Nie pobiera się opłaty za sprostowania w legitymacji szkolnej (zmiana adresu, nazwiska).
  3. W przypadku zmiany nazwiska należy dostarczyć dokument potwierdzający zmianę danych oraz posiadaną legitymację.
  4. Duplikat wydaje się wtedy, gdy oryginał ulegnie zagubieniu, zniszczeniu lub kradzieży.

Zasady wydawania duplikatów legitymacji szkolnej

  1. W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej rodzice ucznia mogą wystąpić  do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej z podaniem przyczyny ubiegania się o duplikat.
  2. Do wniosku należy dołączyć :
  1. Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu – 9 zł.
  2. Termin wykonania duplikatu legitymacji do 7 dni od momentu złożenia wniosku. 

 

Opłaty:

Opłatę za duplikat legitymacji (9 zł) wnosi się na konto bankowe szkoły:
Szkoła Podstawowa w Reptowie
Nr konta 73 1020 4867 0000 1102 0192 5205

Tytuł przelewu „opłata za duplikat legitymacji – imię i nazwisko ucznia”

 

 

 

dokumenty do pobrania

Pliki do pobrania

.pdf
wniosek_o_wydanie_duplikatu_legitymacji_szkolnej.pdf
271.9KB 17 października 2022r. 142
.pdf
Procedura_wydawania_legitymacji_szkolnej_i.pdf
384.9KB 17 października 2022r. 104
.docx
Procedura_wydawania_legitymacji_szkolnej_i.docx
19.6KB 17 października 2022r. 43
.docx
wniosek_o_wydanie_duplikatu_legitymacji_szkolnej.docx
15.9KB 17 października 2022r. 37


17 października 2022r. 24 lutego 2023r. 32 2082