Procedura wydawania legitymacji szkolnej i duplikatów legitymacji
w Szkole Podstawowej w Reptowie
Procedura wydawania legitymacji szkolnej i duplikatów legitymacji
w Szkole Podstawowej w Reptowie
Legitymacje szkolne
- Pierwsza legitymacja szkolna (po przyjęciu dziecka do szkoły) wydawana jest nieodpłatnie.
- Nie pobiera się opłaty za sprostowania w legitymacji szkolnej (zmiana adresu, nazwiska).
- W przypadku zmiany nazwiska należy dostarczyć dokument potwierdzający zmianę danych oraz posiadaną legitymację.
- Duplikat wydaje się wtedy, gdy oryginał ulegnie zagubieniu, zniszczeniu lub kradzieży.
Zasady wydawania duplikatów legitymacji szkolnej
- W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej rodzice ucznia mogą wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej z podaniem przyczyny ubiegania się o duplikat.
⋅ - Do wniosku należy dołączyć :
- podpisane aktualne zdjęcie legitymacyjne (nazwisko i imię);
- potwierdzenie wniesienia opłaty (wydruk potwierdzenia przelewu bankowego).
- Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu – 9 zł.
- Termin wykonania duplikatu legitymacji do 7 dni od momentu złożenia wniosku.
Opłaty:
Opłatę za duplikat legitymacji (9 zł) wnosi się na konto bankowe szkoły:
Szkoła Podstawowa w Reptowie
Nr konta 73 1020 4867 0000 1102 0192 5205
Tytuł przelewu „opłata za duplikat legitymacji – imię i nazwisko ucznia”
dokumenty do pobrania
Pliki do pobrania
.pdf
wniosek_o_wydanie_duplikatu_legitymacji_szkolnej.pdf
271.9KB
17 października 2022r.
345
.pdf
Procedura_wydawania_legitymacji_szkolnej_i.pdf
384.9KB
17 października 2022r.
282
.docx
Procedura_wydawania_legitymacji_szkolnej_i.docx
19.6KB
17 października 2022r.
151
.docx
wniosek_o_wydanie_duplikatu_legitymacji_szkolnej.docx
15.9KB
17 października 2022r.
151